Iglesia de Dios ADONAI

Obispo Carlos &

Pastora Teresa Ramos

Mision

La Iglesia de Dios ADONAI existe para glorificar a Dios, proclamar el evangelio de Jesucristo, ganar al perdido, equipar creyentes y demostrar el amor de Cristo al mundo.

Vision

Que la Iglesia ADONAI sea conocida como: Una Iglesia amplia, fuerte, con lideres que tengan la completa dependencia en Dios y la virtud de expandirse en plena confianza con el favor de Dios

Mission
The Church of God “ADONAI” exists to glorify God, to proclaim the gospel of Jesus Christ, to win the lost, equip believers and demonstrate the love of Christ to the world.
Vision
A strong church with leaders that are completely dependent on God and have the determination to grow with the favor of God.

Members Area

Recent Videos

2745 views - 1 comment
2393 views - 0 comments
1955 views - 0 comments
1974 views - 0 comments

Upcoming Events

Saturday, Oct 14 at 8:00 AM - 10:00 AM
Sunday, Oct 15 at 8:30 AM - 10:00 AM
Sunday, Oct 15 at 10:00 AM - 12:30 PM
Sunday, Oct 15 at 6:00 PM - 8:00 PM

Recent Photos

Registrese en Nuestra Pagina

Oops! This site has expired.

If you are the site owner, please renew your premium subscription or contact support.